понеділок, 15 жовтня 2018 р.

Майстер-клас "Сетевой проект как форма организации внеурочной проектной деятельности"

Майстер-клас  (22.08.2016 р.) для вчителів області в рамках серпневого марафону, на якому я розповідала про специфіку організації і проведення мережевих (телекомунікаційних) проєктів.  Це був мій перший МК в такому форматі. Хвилювалась, ДУЖЕ! 

 
На майстер-клас прийшло більше колег, ніж реєструвалося через он-лайн форму. Дуже приємно було бачити серед слухачів моїх шкільних колег і подруг :-), які мене підтримували під час мого виступу. Прийшли на мій МК і ті, хто безпосередньо брав участь в проведенні мережевого проєкту "Творилкина мастерская", як куратори команд. Були і колеги, з якими познайомилася у ФБ  😉


Не все, що було заплановано встигла виконати, але, в цілому, дуже радію проведенню МК, бо після мого виступу був ефект "довгого хвоста".

У моєму блозі, де я розповідала про МК Альона В'ячеславівна Васильєва залишила ось такий коментар: "Дуже вдячна Вам за майстер-клас! Цікаво, творчо, креативно! Ви мене надихнули на створення проекту! Доки їхала додому (на Бердянщину) придумала тему і, завдяки Вам, в голові побудувала план дій))))) Ще раз дякую! Здоров’я, натхнення!"

Ліна Леонидівна  Олефіренко написала: "Дякую за чудовий майстер-клас! Деякі з Ваших порад уже сьогодні пустила в діло! Так тримайте!"

А це означає, що те, про що я розповідала, викликало зацікавленність і бажання спробувати.  І я ДУЖЕ задоволена своїм МК. У мене ВСЕ вийшло!


Немає коментарів:

Дописати коментар